Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Viniční majer v Jaroslavicích
Bauer, Karel ; Kristek, Jan (oponent) ; Marek, Jiří (vedoucí práce)
Objekt vinařství vzniká na rozhraní vytvořeném již zaniklou cihelnou, umístěn mezi zlom po těžbě a sklepní uličku je průchodem do vinic. Svým tvarem doplňuje ráz krajiny, nechává vinice proniknout skrz a vytváří místo pro odpočinek a degustaci v jejich těsném kontaktu. Podzemní část objektu účelně slouží k výrobě vína, degustační prostory v patře nabízejí výhled v centru dění. Stranou od hlavní budovy v klidnější části parcely se nachází ubytovací prostory pro všechny návštěvníky. Centrálnost pracovních prostor a dostupnost nových vinic významně zjednoduššuje pracovní proces. Nový objekt se tak stává součástí okolní osobité přírody.
Sales Promotion and Advertising of Company
Držka, Adrián ; Pustay, Adam (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the marketing communication of the company Berto sk, s.r.o., that produces meat delicacies with the aim on the advertisement and sales support. All of the information about the firm come from an in-depth interview with the business director of the company. The thesis consists of three parts. In the first part, my aim is to explain the theoretical terms, in the second part I am analysing the chosen company and its surroundings. The last part offers recommendations and suggestions for improvement of the current marketing communication.
Marketingová analýza in-store ochutnávek značky Orion Ateliér společnosti Nestlé
Kománková, Eliška ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Presslová, Lucie (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit význam ochutnávkových akcí v místě prodeje, posoudit jejich efektivitu a identifikovat možnosti zvýšení jejich efektivity. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na podporu prodeje, dále se zabývá chováním spotřebitele, zejména nákupním rozhodováním. V praktické části lze nalézt výsledky analýzy ochutnávek nové čokolády Orion Ateliér společnosti Nestlé. Dotazníkové šetření zjišťovalo, co motivovalo spotřebitele k ochutnání produktu a k jeho následné koupi a co je od koupě odradilo. Byly také zkoumány rozdíly nákupního chování zákazníků z hlediska místa prodeje a pohlaví. Toto dotazníkové šetření potvrdilo, že ochutnávky dokážou přesvědčit spotřebitele ke koupi.
Viniční majer v Jaroslavicích
Bauer, Karel ; Kristek, Jan (oponent) ; Marek, Jiří (vedoucí práce)
Objekt vinařství vzniká na rozhraní vytvořeném již zaniklou cihelnou, umístěn mezi zlom po těžbě a sklepní uličku je průchodem do vinic. Svým tvarem doplňuje ráz krajiny, nechává vinice proniknout skrz a vytváří místo pro odpočinek a degustaci v jejich těsném kontaktu. Podzemní část objektu účelně slouží k výrobě vína, degustační prostory v patře nabízejí výhled v centru dění. Stranou od hlavní budovy v klidnější části parcely se nachází ubytovací prostory pro všechny návštěvníky. Centrálnost pracovních prostor a dostupnost nových vinic významně zjednoduššuje pracovní proces. Nový objekt se tak stává součástí okolní osobité přírody.
In-store komunikace
Stoklasová, Karolina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit výhody a nevýhody in-store komunikace a identifikovat možnosti zvýšení její efektivity, s detailnějším zaměřením na ochutnávky jako jeden z nástrojů této komunikace. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Úvodní kapitola teoretické části je náhled do oboru komunikace v místě prodeje. Druhá část se pak zabývá pouze podlinkovou komunikací, do které právě in-store komunikace spadá. Třetí část je pak brána z pohledu zákazníka. Podrobněji se zde pojednává o smyslovém marketingu a neuromarketingu, který se právě zabývá tím, co zákazníka ovlivňuje v místě prodeje. Tato práce je v praktické části doplněna o vlastní marketingový výzkum, který je zaměřen na ochutnávky v místě prodeje a na to jak je zákazník vnímá.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.